Baggizmo kroz izložbu razotkriva razvoj svojih pametnih proizvoda

11. 06. 2018.

Međunarodno uspješan domaći start-up i naš stanar Baggizmo u galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva na izložbi “Baggizmo 2015. – / Making Of” predstavio je razvoj svojih proizvoda od prvih ideja, izvedbe prototipa, ulaska u neizvjesne crowdfunding kampanje, do testiranja, masovne proizvodnje i distribucije torbe za nošenje gadgeta te pametnog novčanika Wiseward. 

Autorice ove izložbe, Izvorka Jurić i Kristina Volf pripadaju samoj jezgri tima koji je kreirao oba Baggizmova proizvoda. Izložba se može posjetiti sve do 26. lipnja, na adresi Boškovićeva 18, radnim danom od 10 do 20 sati, a subotom od 10 do 15 sati.

Dana 19. lipnja u 19 sati održat će se razgovori sa širim krugom tima Baggizmo na kojima će se iz prve ruke saznati detalji njihova uzbudljiva poduzetničkog putovanja. 

U predgovoru izložbe Koraljka Vlajo i Marko Golub su istaknuli: Budući da je riječ o nosivoj i nošenoj tehnologiji, Baggizmo proizvodi nalaze se na razmeđi modnog i industrijskog dizajna. O uspjehu projekta govori i činjenica da se torbe Baggizmo prodaju u 89 zemalja, ali i to da je, prema istraživanju iz 2017., velika većina korisnika izuzetno zadovoljna karakteristikama proizvoda, te da skoro 90% korisnika želi koristiti i buduće proizvode ovog brenda. No, kao što smo rekli na početku, u ovom nam je trenutku najvažnije vidjeti što možemo naučiti ne samo iz Baggizmova uspjeha, nego i puta koji ga je do tamo doveo, iz dinamike timskog rada, iz komunikacije i interakcije s podržavateljima i korisnicima, iz unutarnje strukture čitavog projekta, kako u njegovim dizajnerskim, tako i drugim segmentima.

Ostale novosti i projekti