Nakon što je 15 godina radila za poznate optičke korporacije, Dora Plišić odlučila je krenuti novim, neucrtanim putem.
Njezin prijašnji posao omogućio joj je putovanja u više od 50 država, no Dora kaže kako se ispunjenost kojom je rezultiralo pokretanje vlastitog biznisa ne može mjeriti ni s jednim prijašnjim profesionalnim uspjehom.
Cool naočale ne bi trebale biti luksuz
Spojivši strast prema dizajnu sa svojim velikim iskustvom u optičkoj industriji, Dora je stvorila FramesPage.
„FramesPage.com sam pokrenula zato što smatram da cool naočale s kvalitetnim dioptrijskim lećama ne bi trebale biti luksuz. Trebale bi biti nešto što si svi možemo priuštiti. Željela sam učiniti dizajnirane, visokokvalitetne dioptrijske naočale cjenovno prihvatljivima. Sve je počelo s pitanjem: Zašto ne bismo mogli imati nekoliko naočala kao što imamo i nekoliko pari traperica? Zašto bismo bili osuđeni na jedne?“, s entuzijazmom nam priča Dora.
Izlazak na tržište
Nakon što je Dora pokrenula FramesPage, njenom timu je bilo potrebno dva mjeseca za kreiranje minimalnog održivog proizvoda. Evo što Dora kaže o samim počecima i izlasku na hrvatsko tržište: „Počeli smo testirati naše tržište i upoznavati sebe i svoje kupce. Tada nismo znali gotovo ništa o našim potencijalnim kupcima – niti tko su oni, ni gdje se nalaze. Nismo bili upoznati s njihovim problemima, a nismo znali ni kako ih konvertirati. Cijelo smo vrijeme testirali, pratili što prolazi, učili, analizirali i ispravljali.“
Dora dodaje: „Mogli smo se tada zatvoriti u sobu i mozgati o svim tim pitanjima. Možda bismo tada bili spremniji u trenutku izlaska na tržište. Međutim, kada bi bio taj trenutak? I zašto bismo uopće čekali? Naš je cilj bio pokrenuti posao s minimalnim budžetom i vidjeti kako naša usluga diše u rukama stvarnih kupaca. U ovom trenutku možemo reći da poznajemo svog kupca, a upoznajemo i strana tržišta i širimo se. Trenutno poslujemo u Hrvatskoj i Sloveniji, a uskoro izlazimo u treću državu. Nakon toga idemo još dalje.“
Mijenjamo način na koji ljudi kupuju i nose naočale
FramesPage mijenja način na koji ljudi kupuju i nose naočale transformirajući cijeli proces traženja, isprobavanja, plaćanja i dostave. Ovaj inovativni, mladi tim shvatio je da ljudi nisu raspoloženi dva tjedna provesti u klasičnoj kupovini naočala, posjetiti 10 prodajnih lokacija, isprobati 200 modela, cijelu priču platiti nekoliko tisuća kuna, nekoliko tjedana čekati da naočale budu gotove i osobno doći po njih.
„Kod nas cijeli proces traje svega nekoliko klikova: pogledate naočale na našem webu, virtualno ih isprobate i platite online. One već za dva dana stižu na vašu adresu – ne morate ni izaći iz kuće.“
Stimulativno okruženje Tehnološkog parka
FramesPage prilično je novi stanar Tehnološkog parka Zagreb. Zamolili smo Doru da s nama podijeli svoje iskustvo rada u našem živopisnom prostoru. Evo što smo doznali: „Za ulazak u TPZ sam se odlučila prije nekoliko mjeseci. Ideja je genijalna – stimulativno okruženje i odlična atmosfera. Druženja, česte i korisne edukacije te networking dodatan su plus u cijeloj priči.“
Plan zasnovan na viziji uspjeha
Kada smo Doru pitali kakvu budućnost očekuje, odgovorila nam je sljedeće: „Plan je stvoriti uspješnu, relevantnu i konkurentnu kompaniju u svjetskoj optičkoj industriji. Naši dosadašnji kupci su oduševljeni našom uslugom što dokazuje ocjena 5/5 kojom nas ocjenjuju na Facebooku. Više od polovice njih nosi i nekoliko pari naših naočala. Očekujemo jednako zadovoljstvo na tržištima koja ćemo tek osvojiti.“
Poznajući Dorinu kreativnost kao i njezinu posvećenost FramesPageu, sigurni smo u neminovnost njezinog uspjeha. A ukoliko razmišljate o novim naočalama, ne razmišljajte više. Jednostavno se uputite prema FramesPageu. Vaše iskustvo na njihovoj stranici svidjet će vam se gotovo jednako kao i vaše nove naočale!