IT industrija djelatnost je koja pruža najveću sposobnost rasta, razvoja i zapošljavanja. Upravo zato tvrtka Alfabit se specijalizirala za razvoj komercijalnih mobilnih aplikacija i web rješenja kako bi poboljšali uslugu i kvalitetu te unaprijedili poslovanje klijenata.
Razgovarali smo s dvojicom mladih direktora tvrtke Alfabita, Slavkom Plešom i Filipom Drempetićem, koji su s nama podijelili što za njih znači Tehnološki park Zagreb (TPZ) te planove i očekivanja za budućnost. Iako su po struci diplomirani ekonomisti koji nikada nisu bili usko vezani za IT industriju, u istoj su vidjeli potencijal. Godinu dana razvijali su proizvod, nakon kojeg je došlo vrijeme za realizaciju, što je značilo i pronalaženje poslovnog prostora. Od prijatelja su čuli za Tehnološki park Zagreb koji im je odgovarao iz jednog vrlo jednostavnog razloga, lokacije.
Njihova priča u Tehnološkom parku Zagreb započela je 2012. “Prostor koji nam se pruža definitivno je pogodnost. Prilikom pokretanja poduzeća imali smo problem pronalaska odgovarajućeg poslovnog prostora, a u Tehnološkom parku Zagreb pronašli smo savršeno odgovarajuću lokaciju i infrastrukturu. Također nam se pružaju i brojne mogućnosti poput edukacija i networkinga” objašnjava Slavko Pleš.
Svojim klijentima nude gotove proizvode te usluge razvoja i implementacije mobilnih i web rješenja u potpunosti prilagođene klijentima. Trenutno broje osam zaposlenika, a kako poslovanje napreduje planiraju i proširenje tima. “U skoroj budućnosti planiramo povećanje obujma posla i broj zaposlenika. Opći cilj nam je rast po stopi od 30% godišnje. Klijenti i projekti nam dolaze sami s vlastitim zahtjevima tako da nismo morali ulagati u marketing” kazao je Filip Drempetić.
Kako je IT industrija branša s kojom se relativno lako izlazi na vanjsko tržište, Alfabit je podjednako orijentiran na domaće i vanjsko tržište. “Otvorenost i mogućnost izlaza na inozemno tržište daleko je veća kada se nalazite u IT industriji” objašnjava Slavko.
Jedan od proizvoda koji je nastao u TPZ-u je i mobilna aplikacija za maloprodaju. Radi se o mobilnoj aplikaciji za iPhone i Android uređaje s uključenim CMS-om i CRM-om te loyalty programom integriranim u aplikaciju. Ova aplikacija može podići kvalitetu usluga te znatno smanjiti troškove komunikacije s kupcima.