Prije gotovo pola godine u naš prostor na Velesajmu uselio se mladi startup kojem glavnu ciljnu skupinu čine studenti. Posao je pokrenut kako bi upravo njima omogućio kupovinu proizvoda i usluga po sniženim cijenama na prodajnim mjestima i web trgovinama poznatih kompanija korištenjem kodova ili digitalne studentske iskaznice, a sve putem inovativne web i mobilne platforme.
Cilj pokretanja posla bio je proširiti i poboljšati ponudu studentskih popusta u Hrvatskoj te na jednom mjestu i svestranu korist okupili studente s jedne i kompanije s druge strane čime se studentima u Hrvatskoj olakšavaju studentski dani, a kompanijama pruža učinkovit kanal komunikacije prema studentskoj populaciji. Riječ je o startupu Kolegio.hr.
O tome kako je sve započelo razgovarali smo s Mislavom Odakom, idejnim začetnikom koncepta Kolegio.hr.:
„Još kao student znao sam tu i tamo iskoristiti studentski popust u nekolicini manjih trgovina ili ugostiteljskih objekata koristeći x-icu. Primijetio sam tada kako je takva pogodnost ostavljala pozitivan učinak na moju percepciju tih trgovina/objekata, te je mnogo puta za mene i moje kolege upravo to bio faktor odluke za kupovinu. Kasnije, s obzirom da sam uvijek bio zainteresiran za digitalne medije, razmišljao sam kako u okviru toga napraviti nešto što će stvoriti vrijednost budući da sam znao da se poslovni uspjeh ogleda u stvorenoj vrijednosti. Prisjetio sam se tada spomenutog “mikrouzorka” iz studentskih dana, te se nametnulo pitanje zašto ne bi i poznate i velike kompanije pružile takvu pogodnost? Shvatio sam kako bi platforma kao što je Kolegio.hr mogla okupiti studente i kompanije na jedno mjesto i tako stvoriti vrijednost za obje strane. Također, ponuda studentskih popusta u Hrvatskoj je izuzetno siromašna te je gotovo i nema, a studenti žele popuste u trgovinama/web shopovima poznatih kompanija. S druge strane, kompanije su u neprestanoj potrazi za efikasnim kanalima kojima se mogu obratiti studentskoj populaciji. Kolegio.hr je platforma koja daje rješenje. Činjenica je da u mnogim razvijenim europskim zemljama studenti uživaju pogodnosti ostvarivanja popusta na prodajnim mjestima i web trgovinama mnogih poznatih kompanija. Naša misija je doseći standard tih zemalja i omogućiti studentima u Hrvatskoj pogodnosti koje do sada nisu imali.“
S obzirom na veliku potražnju, kvalitetnu realizaciju i nedostatak adekvatne konkurencije Kolegio.hr već bilježi izvrsne rezultate. Klijenti koji ulaze u strukturu njihovih popusta vrlo su zadovoljni jer temeljem ove suradnje postižu brze rezultate vidljive u konkretnim prodajnim rezultatima. Razlog tome proizlazi i iz činjenice kako studenti u Hrvatskoj prepoznaju i cijene dobru volju kompanija. U Kolegio.hr-u već surađuju s renomiranim robnim markama, a pripremaju i suradnje s mnogim drugim poznatim kompanijama.
Na temu komunikacijskih kanala koje koriste današnji studenti Mislav je istaknuo:
„Današnji studenti pripadaju generaciji koja sve manje gleda televiziju, koristi alate za blokiranje oglasa, te u velikoj mjeri čita novosti na internetskim portalima ili društvenim mrežama. Stoga, tradicionalni kanali komunikacije i tzv. push metode ne izazivaju interes kod većine studenata jer poruke kompanija uopće ne dopiru do njih. Mladi ljudi danas žele imati sve dostupno na jednom mjestu, žele jednostavan pristup pogodnostima, a ne učestalo „bombardiranje“ oglasima koji u moru ostalih sličnih oglasa gube na vrijednosti i značaju. Iz perspektive naših partnera Kolegio.hr predstavlja izuzetno efikasan kanal, a razlog tome je i činjenica da za razliku od većine oglasnih kanala naša platforma omogućava oglašavanje popusta „bez rizika“ jer naplaćujemo našu uslugu samo kada generiramo prodaju.“
S obzirom na to kako je Mislav već pola godine stanar TPZ-a, zanimalo nas je kako mu se čini biti dijelom ove zajednice:
„Tehnološki park Zagreb preporučio mi je kolega koji također razvija vlastiti startup u TPZ-u. Biti dio ove zajednice izuzetno je korisno za svakoga tko razvija startup. Puno mi je pomogla minimizacija fiksnih troškova u vidu pružene infrastrukture. Osim toga, članovi su uvijek na usluzi kada mi je potrebna pomoć u bilo kojem smislu. Također, u TPZ-u vlada pozitivno okruženje, a kompanije i razvojni timovi u takvom okruženju mogu prenositi znanje i iskustva, te učiti jedni od drugih.“
Kako bi se svojom ponudom što bolje približili željama svojih korisnika pozivaju studente da im putem Facebook stranice ili web obrasca na internetskoj stranici sugeriraju koje bi kompanije željeli vidjeti u ponudi. Vrijedan Kolegio.hr tim dati će sve od sebe kako bi ostvario želje svojih klijenata.
Podršku projektu Kolegio.hr pružile su i studentske udruge: Ekonomska klinika, UniUm i TRANS.
Dragi studenti, pozivamo vas da se pridružite Kolegio.hr platformi te na taj način, uz korištenje trenutnih pogodnosti omogućite daljnje širenje ponude studentskih popusta. Registracija i korištenje je besplatno, a prijaviti se mogu svi studenti u Hrvatskoj, uključujući i izvanredne studente!