Stručnjaci iz Hrvatske i Slovenije 23. i 24. ožujka u Tehnološkom parku Zagreb na lokaciji Velesajam podijelit će svoja znanja i iskustva iz područja digitalnog marketinga i digitalnog poslovanja na besplatnoj konferenciji posvećenoj upravo ovoj tematici.
Brzina prilagodbe na nove tehnologije i njihova primjena u poslovnim procesima kompanijama donosi konkurentnu prednost i inovaciju koja je danas ključna za poslovni uspjeh. Tržište od kompanija zahtijeva transformaciju marketinga i prilagodbu digitalnom dobu. Prema određenim istraživanjima do 2020. godine više od 50% prihoda će dolaziti iz digitalnih kanala i/ili će biti potaknuto digitalnim proizvodima, uslugama i poslovanjem. Definiranje marketinške strategije jedan je od najvećih izazova s kojim se trenutačno suočavaju mnoge industrije.
Digitalizacija vrijedni za sve tvrtke, od onih najmanjih do multinacionalnih korporacija. Na besplatnoj konferenciji Digital Boost na konkretnim primjerima prikazat će se kako digitalizacija poslovanja utječe na tvrtke u različitim razvojnim fazama.
Na Digital Boost konferenciji, koja će se 23. i 24. ožujka održati u Tehnološkom parku Zagreb, predavači iz Hrvatske i Slovenije će podijeliti svoja iskustva vezana za pridobivanje publike, SEO strategiju, izradu reklamnih kampanji, strategija digitalnog oglašavanja i automatiziranja poslovnih procesa te brojne druge teme.
Na navedenom događaju predavači će biti stručnjaci iz Slovenije i Hrvatske koji će govoriti o temama:
- Tadej Muršič – Digital Trends
- Sandra Kecman – Data dancing, Data-driven marketing
- Dario Horvat – How to define metrics and measure the succes of a new website
- Bruno Filipović – How to make a profitable Google AdWords campaign?
- Dario Supan – How To Build Links And Brand Awareness Through Blogger Outreach In 2018
- Mili Ibrulj – How to Understand Digital Analytics – No Google Analytics!
- Davor Prpić – CRM Process Automation
- Iva Obrovac – How to plan cross-channel digital advertising campaigns
Konferencija je besplatna za sve zainteresirane posjetitelje. Više informacija o konferenciji pročitajte na stranici www.digitalboost.site, a prijaviti se možete ovdje na linku.
Razvojna agencija Zagreb je partner Digital boost konferencije dok su za organizaciju konferencije odgovorni Worldchicago, Paldesk i Marzito.