LafTonic – priča o padu koji je postao odskočna daska za uspjeh

08. 11. 2019.

Ukoliko vas zanimaju rad za filmska platna, serije ili TV kuće u globalu, prije negoli svoju TV seriju uspijete prodati i unovčiti, čeka vas mnogo otvorenih pitanja: kome je vaša ideja namijenjena, kako znate hoće li se ona publici svidjeti, jesu li odnosi među likovima dovoljno kompleksni kako bi dugoročno budu zabavni… Sva ova pitanja priču su već u začetku zakomplicirala, međutim, rasplet je moguć, brz i jednostavan kada iza sebe imate strukturirane podatke. O kakvim podacima je riječ najbolje znaju Ivan i njegov LafTonic tim.

Ova priča ne započinje iza sedam mora i sedam gora, ali na njenom početku upoznajemo prvog i glavnog lika, Ivana, oko kojeg se radnja i počela plesti. Glavni junak počeo je raditi na samostalnom animiranom projektu. Potrošio je mjesece i mjesece na animiranje, a svi njegovi snovi srušeni su kada je nakon puštanja prve sekvence poznanicima, dobio više komentara na tekst, negoli na samu animaciju. Tad mu se „upalila lampica“ i poraz je postao odskočna daska za uspješan rasplet priče. Naime, izrodila se ideja kako bi sadržaje trebalo moći testirati u ranim fazama, prije nego se uloži puno truda i rada u njih. Ivan dolazi iz IT industrije. Svoja znanja usporedio je s Lean Startup metodologijom, te uz istraživanja postojećih alata i razgovora s TV producentima i autorima iz Hrvatske i Engleske, pomalo sastavlja viziju alata. Za razliku od ostalih, ovaj alat „sluša“ potrebe svojih korisnika, nije skup, pa je dostupan i  tvrtkama u početnim fazama razvoja.

Ivan je osnivač i definitivno najveći sanjar u ovoj priči. Takvom sanjaru potrebno je i društvo. Kako bi priču priveo kraju okupio je vizionarski tim. Kada svatko razumije vrijednost koju donosi u tim, kao i što u njemu dobiva, tu vlada harmonija, a upravo je to riječ koja opisuje njihov tim. Osim Ivana tu je i Kristijan koji je iskusan filmski i TV producent i zasigurno najveći kreativac u ekipi. Istovremeno, zbog svog razumijevanja industrije služi kao sidro koje ih veže da se ne zalete. Katarina je pak ona koja brine da se stvari dogode i ne zaborave, što bi bio čest slučaj bez nje. Ona je  posljednji, ali ne i manje važan lik, koji LafTonicu omogućuje da povoljno i učinkovito povezuje istraživanje tržišta i  crowdfunding pomoću niza inovativnih algoritama i analize sadržaja. Od sada će autori koji žele producirati web serije/filmove moći dobiti povratne informacije njihove online publike i preciznu validaciju tržišnog potencijala, smjernice za poboljšanje, ali i listu ključnih riječi za ciljanje prave publike putem oglasa. Sve to dobit će prije negoli ulože hrpu truda, a sve kako on ne bi bio uzaludan.

S obzirom na to da su trenutno u finalizaciji pregovora s britanskim partnerima oko prve prodaje, to govori da su Ivan, Kristijan i Katarina dobitna kombinacija.

Međutim, za potpuni rasplet priče ipak ćete morati sačekati drugu sezonu!

LafTonic je tim četvrte generacije Startup Factory predakceleracijskog programa. Pod svjetlima reflektora pratite ih i bodrite 27. studenoga na Zagreb Connectu

Ostale novosti i projekti