Marketinške strategije i brendiranje – glavne teme 7. SFZGB2017 modula

24. 11. 2017.

Naši su se Startup Factory Zagreb timovi u 7.modulu programa izrazito aktivno angažirali u formiranju marketinških strategija na predavanjima ENTG agencije. Svaki od timova imao je zadatak kreirati svoju strategiju koju su kasnije na prezentaciji poboljšali uz vodstvo Ide Pandur i dodatnu pomoć ostalih timova.

O marketingu, startupovima i samoj radionici ukratko nam je ispričala  Ida: „Cilj je bio prenijeti ključnu logiku marketinškog razmišljanja polaznicima kao i konkretna operativna znanja koja mogu primijeniti u praksi za sebe.  Startupovi dosta često razvijaju proizvode zato jer rješavaju neki problem koji su uočili, a kroz marketinško razmišljanje cilj je bolje kao prvo razumiju za koja razvijaju doista, koje su navike njihovih ključnih potrošača i kakvim će tipom komunikacije i na kojim kanalima biti u mogućnosti najbolje napraviti konverziju.”

O brendiranju i njegovoj važnosti u kreiranju identiteta startupova govorile su Kitica Kekić i Helena Rosandić iz Start_aparata. Timovi su u opuštenoj atmosferi radili na zanimljivim zadacima, a više o tome što se dešavalo na radionici rekla nam je Kitica: “Radionica je bila interaktivna; u prvom smo dijelu Helena i ja predstavile Startaparatov model za brendiranje, a u drugom su dijelu startupi kreirali svoj osnovni brending po našem modelu. Malo smo više vremena posvetile diskusiji o obećanju brenda koje smatramo izrazito važnim, a dotakle smo se i pozicioniranja na tržištu te točaka diferencijacije od konkurencije. Startupi su iznenađujuće dobro riješili zadatak drugog dijela radionice, što govori o njihovoj visokoj motiviranosti, ali i o tome da razumiju važnost postavljanja svog brenda na čvrste temelje.”

S druge strane, i naši timovi imali su pozitivne reakcije na radionice. Luka Beban iz tima Flow podijelio je s nama svoje dojmove s radionica:  „Tim Flow oduševljen je radionicama Startaparat i ENTG. Ioko je ovakva specifična znanja i iskustvo ponekad teško prenijeti, mentorice su to s lakoćom uspjele. Usvojena znanja uvelike će nam olakšati i ubrzati financiranje projekta.”

Tjedan smo dodatno ispunili predavanjem iz tematskog područja Smart Mobility koje su održali predavači iz kompanije Ericsson Nikola Tesla, ali i Ivana Sladea Šilovića o Biohackingu kao modernoj estetskoj kirurgiji.

Filip Koprčina iz SFZGB2017 tima Advene tvrdi da ga je predavanje o Biohackingu motiviralo za još veći trud na njegovom rješenju: „Saznao sam kako su medicina i tehnologija uznapredovale u posljednjih nekoliko godina te koliko ambicioznih ideja se trenutno razvija i provodi u djelo. Od dijamantnih baterija koje rade na radioaktivni otpad pa sve do prikupljanja energije Sunca u Svemiru.”

Raznoliki i zanimljivi SFZGB moduli polagano odmiču prema kraju, postaje sve napetije, a timovi će se uskoro sve intenzivnije pripremati za svoje finalne pitcheve. Pratite naše društvene mreže (facebookinstagram i twitter) i saznat ćete sve što se svakodnevno dešava s našim timovima!

Ostale novosti i projekti

Inovacije novoosnovanih MSP-ova

Ministarstvo gospodarstva je objavilo poziv na dostavu projektnih prijedloga Inovacije novoosnovanih MSP-ova u okviru Programa konkurentnost i kohezija 2021.-2027. Datum početka zaprimanja projektnih prijava je 5. ožujka 2025. godine u 11:00 sati,...

Otvorene prijave za 2025 WIPO Global Awards

Od 15. do 31. ožujka otvorene prijave za 2025 WIPO Global Awards, natječaj Svjetske organizacije za intelektualno vlasništvo (WIPO). Nagrade se dodjeljuju izvrsnim novoosnovanim te malim i srednjim poduzećima koja koriste intelektualno vlasništvo (IV) za poticanje...