Marketinške strategije i brendiranje – glavne teme 7. SFZGB2017 modula

24. 11. 2017.

Naši su se Startup Factory Zagreb timovi u 7.modulu programa izrazito aktivno angažirali u formiranju marketinških strategija na predavanjima ENTG agencije. Svaki od timova imao je zadatak kreirati svoju strategiju koju su kasnije na prezentaciji poboljšali uz vodstvo Ide Pandur i dodatnu pomoć ostalih timova.

O marketingu, startupovima i samoj radionici ukratko nam je ispričala  Ida: „Cilj je bio prenijeti ključnu logiku marketinškog razmišljanja polaznicima kao i konkretna operativna znanja koja mogu primijeniti u praksi za sebe.  Startupovi dosta često razvijaju proizvode zato jer rješavaju neki problem koji su uočili, a kroz marketinško razmišljanje cilj je bolje kao prvo razumiju za koja razvijaju doista, koje su navike njihovih ključnih potrošača i kakvim će tipom komunikacije i na kojim kanalima biti u mogućnosti najbolje napraviti konverziju.”

O brendiranju i njegovoj važnosti u kreiranju identiteta startupova govorile su Kitica Kekić i Helena Rosandić iz Start_aparata. Timovi su u opuštenoj atmosferi radili na zanimljivim zadacima, a više o tome što se dešavalo na radionici rekla nam je Kitica: “Radionica je bila interaktivna; u prvom smo dijelu Helena i ja predstavile Startaparatov model za brendiranje, a u drugom su dijelu startupi kreirali svoj osnovni brending po našem modelu. Malo smo više vremena posvetile diskusiji o obećanju brenda koje smatramo izrazito važnim, a dotakle smo se i pozicioniranja na tržištu te točaka diferencijacije od konkurencije. Startupi su iznenađujuće dobro riješili zadatak drugog dijela radionice, što govori o njihovoj visokoj motiviranosti, ali i o tome da razumiju važnost postavljanja svog brenda na čvrste temelje.”

S druge strane, i naši timovi imali su pozitivne reakcije na radionice. Luka Beban iz tima Flow podijelio je s nama svoje dojmove s radionica:  „Tim Flow oduševljen je radionicama Startaparat i ENTG. Ioko je ovakva specifična znanja i iskustvo ponekad teško prenijeti, mentorice su to s lakoćom uspjele. Usvojena znanja uvelike će nam olakšati i ubrzati financiranje projekta.”

Tjedan smo dodatno ispunili predavanjem iz tematskog područja Smart Mobility koje su održali predavači iz kompanije Ericsson Nikola Tesla, ali i Ivana Sladea Šilovića o Biohackingu kao modernoj estetskoj kirurgiji.

Filip Koprčina iz SFZGB2017 tima Advene tvrdi da ga je predavanje o Biohackingu motiviralo za još veći trud na njegovom rješenju: „Saznao sam kako su medicina i tehnologija uznapredovale u posljednjih nekoliko godina te koliko ambicioznih ideja se trenutno razvija i provodi u djelo. Od dijamantnih baterija koje rade na radioaktivni otpad pa sve do prikupljanja energije Sunca u Svemiru.”

Raznoliki i zanimljivi SFZGB moduli polagano odmiču prema kraju, postaje sve napetije, a timovi će se uskoro sve intenzivnije pripremati za svoje finalne pitcheve. Pratite naše društvene mreže (facebookinstagram i twitter) i saznat ćete sve što se svakodnevno dešava s našim timovima!

Ostale novosti i projekti