Kada na radnom mjestu dosegnete određenu razinu s koje se prostor za daljnji razvoj ne nazire, a istovremeno postajete svjesniji nedostataka u tuđim rješenjima i netolerantniji prema ograničenjima, a ideje se neprestano roje – vrijeme je za novi početak. Jednom kada odete, povratka nema, no kada ideje i rješenja imate u „džepu“ onda strah ispada iz jednadžbe.
Enterprise sustavi mijenjaju se iznimno dinamično. ICT industrija stalno podiže ljestvicu, ostale industrije pokušavaju držati korak, a postojeća aplikativna rješenja teško mogu ponuditi agilnost i brze odgovore na potrebe klijenata. Međutim, slobodan prostor prilično je velik.
Taj prostor uočili su Dragan Vujnović i Ivan Tadić koji su iz svoje komforne zone izašli na prijelazu iz 2016. u 2017. i upustili se u izazov života pokrenuvši svoj startup Maven Mule. Od tada pa do danas svoje inovacije razvijaju u ZICER-u, za kojeg kažu kako će „uvijek velikim slovima ostati upisan u njihove prve godine“ jer su osim prostora tu dobili ono neprocjenjivo – prostor za umrežavanje.
Što je važnije za tvrtku: prodaja, marketing ili pak korisnička podrška? Svatko na svoju stranu vuče, no odgovor možda i nije ponuđen? Krije se, složili bi se Maven Mule-ci u CRM-u (Customer Relationship Management) koji spaja više funkcionalnosti unutar poduzeća, a za krajnji cilj ima prodaju i povećanje prihoda.
Kao vodeća svjetska CRM platforma, primarni fokus Maven Mula je – Salesforce. Maven Integration Platform njihov je glavni proizvod koji, u odnosu na druge dostupne tehnologije za integraciju, donosi znatno veću fleksibilnost u integraciji Salesforce oblaka s bilo kojim drugim sustavima. CRM rješenje pomaže vam da se usredotočite na odnose vaše organizacije s pojedincima – uključujući kupce, korisnike usluga, kolege ili dobavljače – tijekom cijelog vašeg životnog ciklusa s njima, uključujući pronalaženje novih kupaca, pobjedu u njihovom poslu i pružanje podrške i dodatnih usluga tijekom poslovnog odnosa.
Najveći izazovi s kojima su se susreli vezani su za njihove prve dane. Trebalo je tada „nositi brojne šešire“, motivirati ekipu i istovremeno donositi rješenja i prenositi znanje. No, osvrnu li se sada oko sebe vide, kako kažu, vrlo potentnu, pozitivnu i vrijednu ekipu, pa će i za ove teške trenutke sigurno reći – vrijedilo je! Uz ovako marljivu ekipu, ni konkurencija, koja je značajna, ne pada im teško. Ona je dominantno fokusirana na large enterprise segment, dok tehnologija Maven Mule cjenovno i funkcionalno adresira i prostor prema klijentima koji, uz relativno nisku investiciju, žele postepeno unapređivati svoje procese kroz pojedine integracije.
Kažu da je malo dijete mala briga, veliko dijete velika briga. Maven Mule trenutno se nalazi na važnoj prekretnici. Primarni rad temeljio se na razvoju proizvoda na osnovu uočenih nedostataka kod konkurencije, kao i na osnovu pojedinih klijenata za koje su radili puno šire implementacije Salesforcea. Danas se pak kroz objavu aplikacija na Appexchange-u (Salesforce app marketplace) otvaraju cijelom tržištu. Sada slijedi nekoliko mjeseci testiranja vrijednosti i reakcija na proizvode.
Biti agresivniji ili oprezniji pitanje je s kojim svakodnevnu vode borbu. Glavni cilj testirati je reakciju tržišta na proizvode, izgraditi prodajne i marketinške kanale te, možda i najvažnije, zadržati dosad izgrađene pozitivne rezultate. Ideje, marljivost i ambicije su im u suficitu, pa ni pozitivni ishodi, vjerujemo, neće izostati iz ovog niza.