Startup Factory 2022_1/11_tim Rentee

04. 11. 2022.

Zamislite da ste s prijateljima na kavi i sjetite se društvene igre koja vas vraća u dobre, stare dane i priče koje su nastale igrajući te igre. Želite igrati tu igru, ali ste udaljeni od domova, trgovine ne rade i spremni ste platiti nekome da vam posudi igru na tri sata. Pokušavate naći rješenje, ali ne uspijevate.

Baš se ovakva situacija dogodila članovima tima Rentee, našim Startup Factory finalistima. Od tada imaju misiju – osigurati da se ovakva situacija ne dogodi više nikome!

Iz njihove snažne želje (i potrebe) nastao je Rentee, peer-to-peer platforma na kojoj ljudi mogu lako i jednostavno iznajmiti tuđi predmet.

„Preko naše aplikacije možete pronaći predmet koji vas zanima te poslati zahtjev vlasniku predmeta. Nakon što vlasnik dobije zahtjev, odgovara na njega te se dogovara s vama oko mjesta preuzimanja.“ – pojašnjava Mateo Puhalović, CEO Renteeja zadužen za tehnologiju, user research te postavljanje i praćenje ciljeva startupa.

„Jeste li znali da je prosječna upotreba bušilice u njenom vijeku samo 12 minuta? Ljudi su prisiljeni kupiti predmete koje će iskoristiti vrlo malo jer nemaju drugog izbora. S druge strane, je li vas ikada zanimalo neko područje poput fotografije, a niste imali dovoljno novca da si priuštite profesionalnu kameru? Ljudi propuštaju sjajne prilike te se osjećaju izostavljeno jer si neke predmete jednostavno ne mogu priuštiti.“ – pojašnjava Sanja Jerković, COO Renteeja zadužena za marketing, product management, prodaju te izradu poslovne strategije i plana. Sanja naglašava bit ovoga projekta – „Mi želimo pomoći ljudima stvoriti nove karijere i hobije. Želimo osigurati da se nitko ne osjeća izostavljeno jer si ne može (ili ne želi) priuštiti kupovinu nekog predmeta.”

Želja za uspjehom motivira, a Mateo uspjeh definira ovako: „Za nas će uspjeh biti onaj tren kada većina ljudi dobije svijest o tome da mogu stvoriti nova iskustva i priče za puno manje novca. Naša nit vodilja otpočetka je ulaganje u iskustva i priče, a ne u stvari. To su priče koje se dogode na putovanjima, na tulumu s prijateljima, u prirodi dok slikamo život. To je za nas uspjeh – ulaganje u iskustva, a ne u stvari.“

Istraživanje tržišta uvijek je u fokusu!

„Glavna vodilja našeg rada je rješavanje stvarnih problema ljudi. Iz tog razloga provodimo puno vremena komunicirajući s našim korisnicima putem intervjua, anketa i ostalih metoda. Bez njih naša platforma ne vrijedi puno. Uz to, ne bojimo se pogriješiti. Štoviše, želimo pogriješiti što prije kako bi mogli naći pravi put kojim bi našim korisnicima ponudili stvarnu vrijednost u našoj platformi. Konstantno testiramo naše hipoteze, gledamo metrike i na temelju njih učimo.“ – za kraj dodaje Mateo.

Ostale novosti i projekti