PlayTracker je web aplikacija koja omogućuje gamerima da objedine sva svoja postignuća, da se povežu i natječu s drugima i to neovisno o tome gdje igraju. Kako bi to postigli, članovi PlayTracker tima razvili su tehnologiju koja povlači i objedinjuje korisničke podatke sa svih bitnih uređaja i platformi, od računala do PlayStationa. Sada vide priliku za proširenje na analitiku za profesionalce. Kako kažu, treniraju machine learning algoritam koji obogaćuje podatke s njihove društvene mreže s javno dostupnim podacima.
Tim
Ljudi donose i stvaraju vrijednost! Tko su stručnjaci koji stoje iza PlayTracker imena?
Marijan Mikolić je dizajner i front-end developer. U PlayTracker timu on osmišljava nove funkcionalnosti i odlučuje o njihovom izgledu.
Marko Banušić je devops koji programira interakcije s bazama podataka (njihovim ili tuđim) i osigurava spremnu i sigurnu infrastrukturu.
Davor Igrić je stručnjak za promet te nadgleda uspjeh na tražilicama i društvenim mrežama te priprema strategije kako bi uspjeh bio još veći.
U ovome trojcu Marijan je voditelj tima. S njime smo protresli razne teme, a prva u nizu bila je ona vezana uz tim.
Svoju ekipu i momentalne aktivnosti PlayTrackera Marijan opisuje ovako:
Naš tim je trenutno u stanju koje bi nazvali “euforični crunch”. Tijekom Startup Factoryja uspjeli smo ostvariti poslovne prilike koje sada zahtijevaju puno truda i rada. Paralelno se pripremamo za finale 16. studenoga na Zagreb Connectu stoga svo svoje uzbuđenje ulijevamo u rad i veselimo se vidjeti rezultate!
Od ideje do rješenja
Osobno nas je živcirala fragmentacija gaming podataka odnosno to što nismo imali jedno mjesto gdje možemo listati sva svoja gaming iskustva i postignuća i gdje možemo pratiti sve prijatelje. Odlučili smo sami riješiti taj problem. Počeli smo objavljivati zanimljivu statistiku i privukli smo pažnju profesionalne zajednice, a analitika na bazi tih podataka pokazala se kao prirodan slijedeći korak.
Gaming kreativci kao inspiracija
Inspiriraju nas kreativci iz gaming industrije koji iz godine u godinu podižu razinu kvalitete svoje umjetnosti. Interaktivnost kojom se videoigre razlikuju od ostale umjetnosti podiže iskustvo na apsolutno neusporedivo visoku razinu i zato ih volimo. Igramo satima svaki dan. To nas inspirira da napravimo sve od sebe i da damo doprinos toj industriji.
Najveće postignuće do sada za PlayTrackera je…
Mogli bi reći da nam je najveće postignuće što smo privukli preko 14 tisuća korisnika i dobar broj velikih gaming firmi koje koriste našu analitiku, ali ako ćemo biti iskreni – najviše nas vesele sitnice koje pokažu koliko je nekim korisnicima stalo do PlayTrackera. Na primjer, svaki mjesec imamo malo natjecanje za sve korisnike puno izazova vezanih uz teme kao što su “svemir” ili “godišnja doba”. Donatorima nudimo priliku da dodaju izazove u to natjecanje. Imamo nekoliko korisnika koji doniraju svaki mjesec i ulažu trud u odabir svog izazova kako bi pasao uz temu koju smo odabrali.
Od hobija do…
Iako je sve krenula kao hobi, došli smo do točke gdje je postalo neupitno kako će PlayTracker postati nešto veće. Nudimo najbolje društveno iskustvo za gamere i najmoćniju analitiku za profesionalce, a način na koji su ta dva aspekta povezani u isti proizvod predstavlja priliku da stvorimo nešto uistinu posebno za gaming zajednicu i pokrenemo revoluciju u tržištu analitike za gaming industriju.
Pitch PlayTrackera prati uživo na našim YouTube i Facebook kanalima 16. studenoga od 10 sati na Zagreb Connectu.