Poziv za sufinanciranje troškova za internacionalizaciju kroz sudjelovanje na ViennaUP startup festivalu
Predmet ovog Poziva je prikupljanje prijava za sufinanciranje troškova za internacionalizaciju Poduzetnika ZICER-a kroz sudjelovanje na ViennaUP startup festivalu.
Cilj Poziva je poticanje Poduzetnika na internacionalizaciju i proširivanje poslovanje na nova tržišta.
Sudjelovanje na ViennaUP-u omogućiti će Poduzetnicima jačanje i širenje suradnje s poduzetnicima iz Europe i svijeta te otvaranje novih tržišta. U sklopu ViennaUP-a 5. 6. 2024. od 17:30 do 21:00h bit će organiziran meetup Cro startup Network na kojem će Poduzetnici imati priliku povezati se s investitorima.
MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA PROGRAMA: Austrija, Beč od 3. 6. do 9. 6. 2024. godine.
Na Poziv se mogu prijaviti Poduzetnici koji se nalaze u programu inkubacije ili akceleracije u ZICER-u.
ZICER sufinancira troškove putovanja, smještaj, najam prezentacijskog prostora i opreme na navedenom ViennaUp-u (ukoliko je primjenjivo), kotizaciju za sudjelovanju na događajima u sklopu ViennaUP-a te kotizaciju za sudjelovanje na meetupu Cro startup Network.
Po predmetnom Pozivu jednom Poduzetniku se mogu sufinancirati gore navedeni troškovi za sudjelovanje do 2 osobe na ViennaUP-u.
Uz prijavu, Poduzetnici moraju dostaviti:
• Izjavu o korištenim potporama male vrijednosti (preuzmite ovdje)
• Motivacijsko pismo (max. 1 stranica):
Navesti osnovne informacije o poslovnom subjektu (naziv, OIB, sjedište, djelatnost), podatke o osobi za kontakt (ime i prezime, funkcija, adresa, telefon i e-mail). Navesti motivaciju i opravdanost za sudjelovanje na ViennaUP-u, tržišni / izvozni potencijal Poduzetnika i spremnost za ulaganje.
• Procjena troškova sudjelovanja na ViennaUP-u koja uključuje odabir događaja naplatnog karaktera u sklopu festivala.
Potpora u vidu sufinanciranja se može dodijeliti uz uvjet da su ograničenja vezana za pragove dodjele potpore male vrijednosti utvrđena u Uredbi Komisije (EU) br. 2023/2831 od 13. prosinca 2023. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (Službeni list Europske unije, L 2023/2831, 15.12.2023.) (dalje: Uredba o potporama male vrijednosti) poštovana.
Predajom prijave Poduzetnik izjavljuje da je pročitao i u potpunosti razumio te da prihvaća sva pravila i odredbe Poziva.
Nepotpune i/ili nepravovremeno poslane prijave neće se razmatrati.
Ocjenu podnesenih prijava provodi Povjerenstvo koje se imenuje sukladno Pravilniku o korištenju usluga ZICER-a.
Kriteriji za odabir Poduzetnika:
Minimalni prag za prihvatljivost za sufinanciranje troškova internacionalizacije je 10 bodova.
Maksimalan iznos potpore koja se može dodijeliti iznosi 70% ukupnih troškova sudjelovanja na ViennaUP-u, te 100% troškova za kotizaciju za sudjelovanje na meetupu Cro startup Network u sklopu ViennaUP-a.
Poduzetnik je obvezan sudjelovati s minimalno 30% vlastitih sredstava za financiranje troškova povezanih sa sudjelovanjem na ViennaUP-u osim za kotizaciju za sudjelovanje na meetupu Cro startup Network.
Odluku o visini financijske potpore Poduzetniku donosi Uprava ZICER-a na prijedlog Povjerenstava.
Odobrene i dodijeljene potpore na temelju ovog Poziva smatraju se potporama male vrijednosti.
Obveze Poduzetnika:
• Pružanje informacija za potrebe predstavljanja na ViennaUP-u.
• Sudjelovanje i prezentacija Poduzetnika u sklopu ViennaUP-a i meetupa Cro startup Network.
• Povrat potpore u slučaju odustajanja od sudjelovanja na ViennaUp-u i meetupa Cro startup Network.
Popunjavanjem Prijave, odnosno sudjelovanjem na ViennaUP-u svaka osoba daje suglasnost ZICER- u za prikupljanje i obradu njezinih osobnih podataka. ZICER će postupati s osobnim podacima sukladno Uredbi (EU) 2016/679 o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ i drugim važećim propisima iz područja zaštite osobnih podataka. ZICER će koristiti prikupljene podatke o Sudionicima isključivo u svrhu provođenja ViennaUP-a.
ZICER obavještava svaku osobu koja će se prijaviti za sudjelovanje na ViennaUP-u da će prikupljati i obrađivati osobne podatke osoba prijavljenih na ViennaUP-u kao što su: ime i prezime, e-mail adresa i broj mobitela.
Voditelj obrade ovim putem obavještava svaku osobu koja se prijavi na ViennaUP da će se osobni podaci Prijavitelja/Sudionika objaviti na web stranici ZICER-a.
Osobe koje se prijave za sudjelovanje na ViennaUP podatke daju dobrovoljno te su ovlaštene opozvati svoj pristanak na prikupljanje i obradu osobnih podataka na dpo@zicer.hr ili putem pošte na adresu Voditelja obrade. U navedenom slučaju prijavljeni Sudionik gubi pravo na sudjelovanje na ViennaUP-u. Svaki prijavitelj/Sudionik ima u svakom trenu pravo pristupa svojim podacima, odnosno tražiti uvid u svoje osobne podatke i zatražiti njihovo ispravljanje.
Poziv je otvoren do 20. 5. 2024. godine do 12:00 sati. Prijave (Izjava o DPMV, motivacijsko pismo i procjenu troškova sudjelovanja na ViennaUP-u) se dostavljaju putem e-maila: inkubacija@zicer.hr.
Dokument Poziva preuzmite ovdje.
Prijavitelji će o rezultatima Poziva biti direktno obavješteni putem e-maila najkasnije do 22. 5. 2024. godine.
DPMV izjavu preuzmite ovdje.
Pravilnik o korištenju usluga ZICER-a preuzmite ovdje.