Naš stanar RED FORK uz pomoć sredstava Grada Zagreba namijenjenih inovatorima pokrenuo je javnozdravstvenu crowdfunding kampanju pod zanimljivim naslovom Možeš li odoljeti?!
Što se krije pod naslovom Možeš li odoljeti?
Možeš li odoljeti? je javnozdravstvena crowdfunding kampanja koja je nastala kao odgovor na poboljšanje prehrane u školama i vrtićima putem Healthy Meal Standarda. Putem ove javnozdravstvene kampanje uz prodaju kalendara, cilj je sakupiti novac, te pružiti jednoj ili više osnovnih škola mogućnost uvođenja prehrane za zdravu djecu, te dodatne prehrane za djecu sa posebnim prehrambenim potrebama.
Danas djeca i odrasli imaju potrebu za uravnoteženom i raznovrsnom prehranom, ali i prehranom za posebne potrebe, kao što je prehrambena terapija za šećernu bolest, bolesti srca, bubrežne bolesti, alergije na hranu, bolesti probavnog sustava i drugo. S obzirom da Svjetska Zdravstvena Organizacija upozorava da svako treće dijete od 11 godina u EU ima problema s viškom kilograma, program je prvenstveno namijenjen učenicima od 1. do 4 razreda.
Prema međunarodnim udruženjima i institucijama za zdravlje i liječenje; obrazovanje i prehrana imaju ključnu ulogu u održavanju zdravlja i prevenciji kroničnih nezaraznih bolesti u odrasloj dobi. Misija i vizija je ovim projektom omogućiti educirano osoblje, te zdravije i kvalitetnije jelovnike.
Cilj ovog javnozdravstvenog crowdfunding projekta je sakupiti novac, te pružiti jednoj školi u Hrvatskoj mogućnost uvođenja Healthy Meal Standard-a, uključujući edukaciju roditelja i izradu edukativnih materijala o prehrani za djecu od 1. do 4. razreda.
Kako se uključiti u kampanju?
Sredstva za kampanju „Možeš li odoljeti“ prikupljaju se putem prodaje kalendara!
Organizatori ističu kako je potrebno prodati 500 kalendara da jednoj osnovnoj školi omoguće uvođenje sustava kvalitete prehrane Healthy Meal Standard.
Više informacija o projektu, kalendaru i načinu sudjelovanja u kampanji doznajte na Healthy Meal Standarda web stranici.