Flaster je tehnološka marketinška tvrtka koja omogućuje brendovima mjerenje vidljivosti pokretne vanjske reklame i konverziju iz offline u digitalnu komunikaciju. Tako se publici koja je vidjela oglas na dinamičnoj floti rideshare vozila prikazuje oglas na njihovim mobilnim uređajima.
U procesu razvoja upravo je 2.0 platforma koja će pružiti detaljniji uvid u analizu oglasa i publike, digitalno retargetiranje u realnom vremenu te brzu internacionalnu ekspanziju.
Filip Carić i Luka Glavaš oduvijek su znali da žele pokrenuti nešto svoje.
Sama ideja je nastala šetnjom gradom gdje smo primijetili veliki broj rideshare vozila koje su stalno u pokretu, uvijek na lokacijama gdje ima ljudi, a redom voze nova, neoblijepljena vozila. – priča Luka i nastavlja – Postavili smo si pitanje zašto ne bi napravili marketinšku platformu koja će brendovima omogućiti precizno pokretno outdoor oglašavanje, a vozačima pasivnu zaradu.
U trenutku kad smo kretali s analizom ideje, istraživanjem tržišta i prvim razgovorima s klijentima i vozačima radio sam na razvoju jednog drugog startupa, a Luka je radio u internacionalnoj marketinškoj agenciji. Upravo su nas slične želje i ciljevi, a različita poslovna pozadina i vještine uvjerili da bi trebali zajedno krenuti u razvoj projekta. Pokrenuli smo tvrtku Flaster koja zadnjih pola godine uspješno posluje. – govori nam Filip, idejni začetnik ovoga projekta.
Luku i Filipa suosnivači su Flastera. Uz njih je u timu glavni dizajner Marco Pandol Perić te ekspert za prodaju, komunikaciju i otvaranje novih tržišta Juraj Barabaš.
Sva četvorica članova tima imaju impresivne biografije i bogata iskustva u područjima u kojima doprinose razvoju Flastera.
O sudjelovanju u Startup Factoryju Filip kaže:
Za ZICER-ov akceleracijski program saznali smo još prošle godine u prosincu dok je naša ideja bila u finalnoj fazi istraživanja i kad smo kretali s izradom prve verzije platforme. Nažalost, tada je bilo prekasno za prijavu no znali smo da sigurno želimo sudjelovati u Startup Factoryju 2021. I eto nas danas ovdje, među 12 timova koji zajedno s predavačima i mentorima rade na svojim idejama. Sviđa nam se entuzijazam zaposlenika ZICER-a i mentora koji sudjeluju u ovom programu kao i sam program koji pokriva sve segmente s kojima startupi trebaju biti upoznati.
Kakva su Flasterova očekivanja od Zagreb Connecta?
Kao tvrtka koja je u fazi ekspanzije na nova tržišta, pobjeda na Zagreb Connectu za nas bi bila dodatna potvrda da smo razvili zanimljiv proizvod koji ima dugoročnu tržišnu primjenu. – za kraj kaže Filip.